Atte Ohtamaa jatkaa Kär­pis­sä – tshek­ki­puo­lus­ta­ja Martin Jandus kahden vuoden so­pi­muk­sel­la Ouluun

Oulun Kärpät on solminut pelaajasopimukset Atte Ohtamaan ja Martin Jandusin kanssa.

– Saamme kaksi maajoukkuetason huippupuolustajaa, jotka tuovat osaamista erikoistilanteisiin sekä ennen kaikkea laadukasta arkea joukkueeseen, kommentoi kehitysjohtaja Lasse Kukkonen sopimuksia seuran tiedotteessa.

Nivala Cowboysin kasvatti Ohtamaa jatkaa Kärpissä vuoden mittaisella sopimuksella. Ohtamaa, 35, debytoi Liigassa kaudella 2007-2008.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä