Ar­se­na­lin pää­val­men­ta­ja Mikel Arteta on saanut ko­ro­na­vi­rus­tar­tun­nan – Va­lio­lii­gal­la hä­tä­ko­kous

Arsenalin koko ykkösjoukkue joutunee eristämään itsensä.

Melbourne

Valioliigajoukkue Arsenalin päävalmentaja Mikel Arteta on saanut koronavirustartunnan, joukkue kertoi torstaina tiedotteessaan. Liiga järjestää perjantaina hätäkokouksen kauden tulevista otteluista.

Joukkueen ottelu Brightonia vastaan on siirretty. Se oli määrä pelata lauantaina.

Arsenalin henkilökunnasta ja pelaajista ne, jotka ovat olleet viime aikoina läheisesti tekemisissä Artetan kanssa, joutuvat eristämään itsensä Britannian virallisten ohjeiden mukaisesti.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä