Anton Kemppi aloitti nuorten MM-urakkansa pronssimitalilla.
Kuva: Andreas Bennert/arkisto
Anton Kemppi aloitti urakkansa räväkästi nuorten MM-hiihdoissa keskiviikkona Norjan Lillehammerissa. Inarin Yritystä edustava 18-vuotias suksenkuljettaja saavutti pronssia 20 kilometrin (v) yhteislähtökilpailussa. Kemppi avasi samalla suomalaisten mitalitilin kisoissa.
Mitaleista käytiin tiukka sekuntitaistelu. Kemppi puristi palkintopallille 0,3 sekunnin erolla neljänneksi sijoittuneeseen Italian Daniel Pedranziniin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut