Anni Vian­tien nyr­keis­sä ytyä Ro­va­nie­men Rus­ka­ke­häs­sä

Lahden Kalevan Anni Viantie nousi pitkän ottelutauon jälkeen kilpakehään nyrkkeilyn kansainvälisessä Ruskaturnauksessa lauantaina Lapin urheiluopistolla, Rovaniemellä. 60-kiloisten kamppailun saldona oli voitto Rovaniemen Reippaan Minna Väisäsestä kehätuomarin keskeytyksellä kolmannessa erässä.

Ottelun juoni selvisi jo avauserän ensimmäisen minuutin aikana. Viantie löi koko ajan monipuolisesti, ja Väisäsellä oli vaikeuksia saada iskuja perille.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä