Hiihdon maailmancupin kausi päättyi sunnuntaina Salpausselälle. MM-kisojen jälkeisillä cup-viikoilla oli keväthangista nautiskelun tuntua, mikä näkyi urheilijoiden vapautuneisuudessa verrattuna keskitalveen.
Katseet on käännetty ylimenokauteen ja kesäharjoitteluun.
Suomalaisurheilijoille kausi oli kaksijakoinen. Maailmancup-menestys oli kenties odotettua parempaa, mutta Lauri Vuorista ja Ristomatti Hakolaa lukuun ottamatta MM-kisat menivät penkin alle.