Markus Vilander
"Hyvä kun tulee paljon otteluita" – ArVon tytöt pelaavat kotikentällään B-ikäisten aluejoukkueiden SM-turnauksessa

"Hyvä kun tulee paljon ot­te­lui­ta" – ArVon tytöt pe­laa­vat ko­ti­ken­täl­lään B-ikäis­ten alue­jouk­kuei­den SM-tur­nauk­ses­sa