Invalidit
"Ei palautetta jaksa jatkuvasti lähettää, jos se ei johda mihinkään" –  Rovaniemen  matkapalvelukeskuksen toimintaan luvattiin parannusta, mutta invalidit kertovat odottavansa kyytejä edelleen

"Ei pa­lau­tet­ta jaksa jat­ku­vas­ti lä­het­tää, jos se ei johda mi­hin­kään" –  Ro­va­nie­men mat­ka­pal­ve­lu­kes­kuk­sen toi­min­taan lu­vat­tiin pa­ran­nus­ta, mutta in­va­li­dit ker­to­vat odot­ta­van­sa kyytejä edel­leen

1