14-vuo­tias ajoi mo­poau­toa ja kul­jet­ti mat­kus­ta­jaa ta­va­ra­ti­las­sa Tor­nios­sa

Lisäksi poliisi tavoitti Kemissä alkoholin vaikutuksen alaisena ajaneen nuoren mopoilijan.

Poliisipartio pysäytti liikenteenvalvonnan yhteydessä mopoauton Torniossa Torpintiellä lauantaina ennen puoltayötä.

Mopoautoa kuljetti 14-vuotias, jolla ei ollut vaadittavaa ajo-oikeutta. Mopoautossa oli kuljettajan lisäksi kaksi matkustajaa, joista toinen oli auton omistaja.

Kuljettaja ei ollut juovuksissa. Hänen ikänsä on alle vastuuikärajan. Hänen epäillään syyllistyneen rikolliseen tekoon kuljettamalla mopoautoa ilman ajo-oikeutta ja liikennerikkomukseen kyyditsemällä matkustajaa mopoauton tavaratilassa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä