Lukemisto

Johan on markkinat – arvostetut professorit mainostavat Lidl-ketjua televisiossa: "Kaipa tutkija voi vakavien juttujen välissä viettää hömppävuosiakin"

Ovatko tutkijat ja tieteentekijät muuttumassa kaupallisiksi mediapersooniksi tai peräti helppoheikeiksi? Professorit Alf Rehn, Kari Enqvist ja Esko Valtaoja vastaavat.

Kun yritykset taistelevat, hinnat alenevat, laatu paranee ja saamme aitoa kilpailua. Näin todistelee professori Alf Rehn kauppaketjun mainoksessa. Apunaan hän käyttää kilpasuunnistaja Mårten Boströmin otsalamppua.

Kun yritykset taistelevat, hinnat alenevat, laatu paranee ja saamme aitoa kilpailua. Näin todistelee professori Alf Rehn kauppaketjun mainoksessa. Apunaan hän käyttää kilpasuunnistaja Mårten Boströmin otsalamppua.

Ilari Tapio

Tuomas, tuo televisiosta tuttu epäileväinen kanta-asiakas, tuskailee ostamisen vaikeutta iltahämärässä Lidlin parkkipaikalla. Ennen oli paljon helpompaa. Silloin oli vain K-kauppoja ja S-kauppoja.

Siinä samassa paikalle suhahtaa professori Alf Rehn. Hän kysyy…


Haluaisitko lukea lisää?

Tilaajana sinulle kuuluu koko verkkosisältömme. Kirjaudu sisään tai tilaa Lapin Kansa tästä.


Lue myös