Nyt saa kehua ja kiittää – kerro meille, missä sait hyvää pal­ve­lua Ro­va­nie­mel­lä!

Kuka ansaitsisi kehut hyvästä palvelusta? Nyt voit jakaa kokemuksesi UR:n lukijoille.
Kuka ansaitsisi kehut hyvästä palvelusta? Nyt voit jakaa kokemuksesi UR:n lukijoille.
Kuva: OUTI TORVINEN

Ilahduitko erikoisliikkeen asiantuntevasta palvelusta tai kioskin myyjän ystävällisestä hymystä? Saiko tarjoilija sinut tuntemaan olosi kotoisaksi ravintolassa? Onko sinulla luottokampaaja tai vakituinen remonttireiska, jonka palveluita käytät vuosi toisensa jälkeen?

Nyt on aika kehua ja kiittää hyvää rovaniemeläistä palvelua! Uusi Rovaniemi kerää lukijoiden kehuja Menestyvä Rovaniemi -liitteeseen, joka ilmestyy 10. helmikuuta.

Kiitosten tavoitteena on tuoda esille Rovaniemen monipuolista palvelutarjontaa ja palvelujen ihmisläheisyyttä.

– Korona-aika on ollut yrityksille haasteellinen, mutta silti yritykset ovat tsempanneet, kehittäneet uusia toimintatapoja ja joustaneet asiakkaan eduksi. Yritykset tarvitsevat nyt kaiken mahdollisen tuen ja huomion, jotta ne palvelevat meitä vielä koronan jälkeenkin, UR:n päätoimittaja Leena Talvensaari sanoo.

Osallistujien kesken arvotaan palkintoja

Kirjoita kehusi tai kiitoksesi oheiseen lomakkeeseen viimeistään 2. helmikuuta. Voit osoittaa kehusi yritykselle tai yksittäiselle asiakaspalvelijalle.

Perustele, miksi yritys, yrittäjä tai työntekijä on kehujen arvoinen. Onko palvelu aina hyvää vai onko mieleesi jäänyt joku erityinen tapaus?

Arvomme kehujien kesken kaksi 20 euron lahjakorttia Likiliikkeisiin sekä kaksi pientä suklaayllätystä. Osallistut arvontaan kirjoittamalla yhteystietosi lomakkeeseen.