Utsjokelainen Aleksi Ahlakorpi äimistyi, kun uuden pankkikortin hakemiseen tarjottiin aikaa vasta puolen vuoden päähän – "Prosessi on pettänyt", kommentoi pankinjohtaja

"Me emme ole täällä yhdenvertaisessa asemassa muiden kansalaisten kanssa", sanoo pankin pompotteluun pettynyt mutta myös hieman huvittunut asiakas.

Nina Susi
Utsjokelaisen Osuuspankin asiakkaan uuden pankkikortin hakeminen osoittautui yllättävän mutkikkaaksi. Asia hoitui vasta useiden puheluiden ja kaksi kertaa pankissa käymisen jälkeen.

Utsjokelaisen Osuuspankin asiakkaan uuden pankkikortin hakeminen osoittautui yllättävän mutkikkaaksi. Asia hoitui vasta useiden puheluiden ja kaksi kertaa pankissa käymisen jälkeen.

Sinikka Pylkkänen

Utsjokelainen Aleksi Ahlakorpi joutui kohtaamaan Ylä-Lapin asukkaan arkitodellisuuden ikävällä tavalla tällä viikolla, kun hänellä olisi ollut asiaa Osuuspankin konttoriin Utsjoella.

Ahlakorpi sai maanantaina pankista kirjeen, jossa kerrottiin, että hänen uusi…


Haluatko lukea koko jutun?

Tutustu maksutta Lapin Kansan digitilaukseen kahden viikon ajan. Saat lukuoikeuden kaikkiin maksullisiin ja tähtijuttuihin, sekä näköislehteen. Tilaus päättyy automaattisesti kokeilujakson jälkeen.


Lue myös